Betaalt u de huur via de iDEAL koppeling op onze website? Dan duurt het tegenwoordig langer voordat wij de betaling ontvangen. Dit heeft te maken met veranderingen in het systeem aan onze kant.

 

Betalingsherinnering
Doordat het langer duurt voordat de betaling bij ons binnen is, gebeurt het dat u een herinnering of aanmaning ontvangt. Terwijl u al wel betaald hebt. Dit kunnen wij helaas niet anders instellen.

 

Al betaald?
Ontvangt u een betalingsherinnering/aanmaning? Controleer dan in uw eigen bank app of de betaling geslaagd is. Is dat het geval? Dan mag u de herinnering/aanmaning als niet verstuurd zien. Heeft u niet betaald, betaalt u dan alsnog de huur om zo een achterstand en extra deurwaarderskosten te voorkomen.

 

Eerder of automatische incasso
Wilt u voorkomen dat u een betalingsherinnering krijgt? Betaal de huur dan op een eerder moment. De huur betaalt u voorafgaand aan de maand of op de 1e van de maand. Wilt u dat dit vanzelf gaat? Kies dan voor een automatische incasso. Voor een automatische incasso neemt u contact op met onze klantenservice (088 807 07 00). Wij halen dan de huur op de 1e van de maand van uw rekening.