Compliment of klacht

Mijande Wonen vindt goede service belangrijk. Bent u ontevreden of juist tevreden over ons of een bedrijf dat namens ons werkzaamheden uitvoert? Laat het ons weten.

Compliment

Heeft u een compliment voor Mijande Wonen, een medewerker of een partner van ons? Dan horen wij dat natuurlijk graag. 

Geef uw compliment door:

  • Via het contactformulier
  • Via de telefoon
  • Via de mail
  • Via sociale media (Facebook of Instagram)

Klacht

Heeft u een klacht over uw woning, omdat er iets stuk is? Stuur ons dan een reparatieverzoek. 

Klacht dienstverlening
Heeft u een klacht over de dienstverlening van Mijande Wonen óf over een organisatie die voor ons werkt? Neem eerst contact met ons op. Dat kan door dit klachtenformulier in te vullen. Geef hierin aan wat uw klacht is. Dan proberen wij uw klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Huurdersraad Mijande Wonen
De Huurdersraad van Mijande Wonen staat ook voor u klaar om met u in gesprek te gaan als u klachten hebt. Neem gerust contact met hen op

Regionale klachtencommissie
Als uw klacht twee keer is afgewezen door Mijande Wonen, dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie. Hier kunt u online een klacht indienen en vindt u meer informatie en de contactgegevens. 

Huurcommissie
De Huurcommissie is een onpartijdige en onafhankelijke geschillenbeslechter voor huurders en verhuurders. De Huurcommissie biedt hulp aan huurders en verhuurders als zij het niet  met elkaar eens zijn over bijvoorbeeld de huurprijs, het onderhoud of de servicekosten. De Huurcommissie beoordeelt het geschil aan de hand van wet- en regelgeving. Daarna doet zij een uitspraak waar beide partijen zich aan moeten houden.