Mijande Wonen vindt goede service belangrijk. Bent u ontevreden of juist tevreden over ons of een bedrijf dat namens ons werkzaamheden uitvoert? Laat het ons weten.
Compliment
Heeft u een compliment voor Mijande Wonen, een medewerker of een partner van ons? Dan horen wij dat natuurlijk graag.
Geef uw compliment door:
Via het contactformulier - Via de telefoon
Via de mail - Via sociale media (
Facebook ofInstagram )
Klacht
Heeft u een klacht over uw woning, omdat er iets stuk is? Stuur ons dan een reparatieverzoek.
Klacht dienstverlening
Heeft u een klacht over de dienstverlening van Mijande Wonen óf over een organisatie die voor ons werkt? Neem eerst contact met ons op. Dat kan door
Huurdersraad Mijande Wonen
De Huurdersraad van Mijande Wonen staat ook voor u klaar om met u in gesprek te gaan als u klachten hebt.
Regionale klachtencommissie
Als uw klacht twee keer is afgewezen door Mijande Wonen, dan kunt u een klacht indienen bij
Huurcommissie