Uw reparaties geeft u makkelijk door via MijnMijande. Let op: voor sommige reparaties bent u als huurder zelf verantwoordelijk. In ons
Lid worden
Door lid te worden van het Onderhoudsabonnement van Mijande Wonen voeren wij een deel van het onderhoud, waar u zelf verantwoordelijk voor bent, voor u uit. De kosten voor het Onderhoudsabonnement zijn € 4,50 per maand (prijspeil 2025). Als u lid bent, betaalt u dit bedrag iedere maand gelijk met de huur.
Kiest u direct bij de huur van een woning voor het abonnement, dan stapt u gratis in. Kiest u later om lid te worden, dan betaalt u eenmalig € 25,00 instapkosten. De kosten voor het Onderhoudsabonnement kunnen we ieder jaar aanpassen als dit nodig is.
Nog geen lid en wel lid worden? Klik dan op de knop hieronder.
Nog niet ingelogd in MijnMijande? Klik dan op de knop hieronder. Al ingelogd? Scroll dan naar beneden om uw reparaties in te zien of een nieuwe in te dienen.
Spoedreparatie
Voor spoedreparaties belt u naar 088 807 07 00. Dit kan 7 dagen in de week, 24 uur per dag.
Direct melden
Automatische deuren
Een storing aan automatische deuren meldt u het snelste door de QR-code te scannen die u op de automatische deuren ziet. Of door het nummer te bellen dat op die sticker staat. Lukt dat niet, dan mag u ons bellen op nummer
Verwarming / warm water
Werkt de verwarming niet meer of heeft u geen warm water? Neem dan contact op met ServiceGroep Twente (SGT) op nummer
Liftstoring
Een liftstoring meldt u bij de leverancier van de lift. Kijk voor de contactgegevens op de sticker in/bij de lift.
Mechanische ventilatie
Voor storingen aan de mechanische ventilatie belt u met ServiceGroep Twente (SGT) op nummer
Ongedierte - insecten
Heeft u last van ongedierte en/of insecten? Zoek dan een ongediertebestrijder bij u in de buurt. Voor overlast door bijen adviseren wij u een imker te bellen. Een imker verplaatst de bijen.
Ruit kapot
Glasschade? Neem contact op met Mijande Wonen
Sleutel of tag kwijt
Bent u uw sleutel kwijt? Heeft u nog een reservesleutel? Laat dan zelf een sleutel bij maken. Gaat het om een gecertificeerde sleutel? Bel ons op nummer
Tag kwijt? Neem dan contact met ons op (
Stroomstoring
Stroomuitval? Controleer eerst of er meer woningen zijn in de straat die hier last van hebben. Of check online of er storingen gemeld zijn bij de energieleverancier.
Geen algemene storing? Voer dan een stekkerproef uit om te controleren of er een apparaat in uw woning is dat de stroomuitval veroorzaakt. In
Geen algemene storing of apparaat dat de stroomstoring veroorzaakt? Neem dan contact met ons op:
Verstopping
Is het riool verstopt? Voor het ontstoppen van de riolering van de woning, schuur en berging belt u met het rioolfonds RRS:
Voor het ontstoppen van afvoeren/sifons bent u zelf verantwoordelijk.